Wygrzebane z sieci – Październik 2021

Comiesięczne zestawienie interesujących materiałów o grach, jakie udało mi się pochłonąć, więc polecam dalej + dorodne indyki do śledzenia.

Artykuły do przeczytania 📖

Materiały do zobaczenia 🎬

  • One The Level to seria materiałów, w których Mark Brown wspólnie z developerem gry, ogrywa jeden z jej poziomów, rozmawiając przy okazji o samym tytule oraz jego produkcji. Dużo ciekawego dla zainteresowanych prototypowaniem gier i procesem powstawania mechanik. ⏩ ‘It Takes Two’ – Co-op level design
  • Dan Root rozpoczął nową serię o animacjach w serii Final Fantasy. Jaram się! Muszę skończyć VI, zanim do niej dotrze! ⏩ The Animation of Final Fantasy I
  • Cholera. Jacob Geller mógłby mówić o czymkolwiek chyba i chłonąłbym jego treść jak gąbka. Tutaj teoretycznie mówi o produkcji The Forgotten City, ale porusza ciekawy temat miast/cywilizacji budowanych (DOSŁOWNIE) NA innych. ⏩ After a City is Buried
  • Jak wielkie znaczenie dla nas miał ruch cyberpunka, a raczej jakie znaczenie miał on mieć dla nas. ⏩ The Cultural Significance of Cyberpunk
  • Richard Vogel przedstawia swoje wnioski z pracy w wielkich i małych studiach developerskich, które starają się pomóc każdemu, kto jest w branży lub myśli o dołączeniu do niej. Osobiście uważam, że każda z rad jest całkiem sensowna i dobra, jednak to wyłącznie ogólniki, zatem prezka raczej nie da narzędzi, ale pomysły/kierunki. ⏩ A Survival Guide for Game Developers
  • Sukces Hades od studia Supergiant Games od podszewki. ⏩ How Hades Was Made and Why its Early Concept Didn’t Work
  • W swojej recencji Hotline Miami dałem tytułowi 6/10 i miło usłyszeć, że nie tylko mnie produkcja zawiodła. Choć ocena, jaką wlepiłem nie jest straszna, to warto pamiętać, że mówimy o jednej z najbardziej wpływowych na kulturę gier w historii. Zmieniła muzykę, zmieniła gry i kino. ⏩ I Do Not Understand Hotline Miami 2
  • Przypomnienie, jak cudnym tytułem był Hyper Light Drifter. ⏩ How Hyper Light Drifter Creates A World Without Words

Indyki do zainteresowania się 🦃

(powered by @Octocurio)

Onomatopeya

Nuclear Blaze

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Blog na WordPress.com. Autor motywu: Anders Noren.

Up ↑

%d blogerów lubi to: