Wygrzebane z sieci – Styczeń 2020

Comiesięczne zestawienie interesujących, intrygujących i fascynujących materiałów o tematyce gier, jakie udało mi się pochłonąć i polecam dalej.

Na koniec 2019, kilka miejsc w sieci, które obserwuje w celu odnalezienie ciekawych materiałów, publikowały linki dotyczące najlepszych gier roku – Sekiro, Disco Elysium, Apex Legends, Control, Resident Evil 2, DMC5 itd. Stąd w zestawieniu styczniowym znajdziecie dużo o w/w produkcjach, ale patrzymy także nieco już na 2020 i nadchodzące Ghost of Tshushima, poprzez ciekawy materiał Jacka Kalety o tle historycznym tytułu. To i więcej na poniższej liście. Miłego chłonięcia wiedzy! 🧐

Czytanki

Filmiki

  • Jacob Geller (do którego zaczynam się co raz bardziej przekonywać na YT) opowiada o swojej miłości do Mirros’s Edge i dlaczego uważa, że gry nie mogą wyglądać już lepiej. ⏩ How Does Mirror’s Edge Still Look This Good?
  • Rzadko kiedy zdarza mi się linkować materiały z naszego podwórka, ale kanał JapSpam (Jacek Kaleta) wrzucił na swojego YouTube’a naprawdę warty uwagi materiał, więc linkuje bez namysłu. Tematem jest tło historyczne, które przyświecać będzie nadchodzącemu exclusive’owi na PS4, Ghost of Tsushima. ⏩ Sekret Duchów Tsushimy – Inwazja Mongołów na Japonię
  • W końcu nadrobiłem materiał chłopaków z Archipel, w którym przez dwa dani towarzyszyli twórcom, prowadzącym jednocześnie produkcję nad dwoma produkcjami, Resident Evil 2 Remake oraz Devil May Cry 5. ⏩ toco toco – Devil May Cry 5, Resident Evil 2 Remake Directors special
  • W poprzednim miesiącu noclip opublikował materiał poświęcony Bastionowi, a teraz przyszła pora na Transistor. Zaskakujące jak finalna wizja różni się od pierwszym planów na tytuł. ⏩ The Untold Story Behind the Design of Transistor – Documentary
  • Sekwencje FMV w grach video, oderwanych od silnika gry i limitacji generacji, to obecnie melodia przeszłości. Materiał na podstawie Silent Hill 2 oraz Devotion, opowiada jak różnica w grafice pomiędzy wstawkami a rozgrywką wpływa na odbiór tytułu. ⏩ An Uncanny Reality
  • Był już na Kotaku, był na Polygonie, a teraz trafia do RaczejKonsolowo. Najnowszy materiał Marka Browna. Tym razem Brytyjczyk bierze pod lupę losowość w grach i jej dwie odmiany. ⏩ The Two Types of Random | Game Maker’s Toolkit

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Create a website or blog at WordPress.com Autor motywu: Anders Noren.

Up ↑

%d blogerów lubi to: