Wygrzebane z sieci – Październik 2017

Zestawienie interesujących tekstów i materiałów video, moim zdaniem wartych sprawdzenia. Oglądajcie, czytajcie, wrzucajcie opinie w komentarzach.

W tym miesiącu trochę więcej filmików niż zwykle. Perłą zestawienia materiałów video jest oczywiście seria dokumentów kanału noclip o studiu CDPR oraz serii Wiedźmin. Obok nich umieściłem dzienniki developerskie Ninja Theory, oparte o Hellblade: Senua’s Sacrifice (PS4). W kwestii artykułów pisemnych wrzuciłem ostatnio głośne zamknięcie studia Visceral oraz świetny tekst z serwisu Kotaku, rzucający światło na kulisy całego zajścia. Dużo na Gamasutrze czytałem o „mobilności” (w kontekście poruszania się) w grach, sprawdziłem tekst Rami’ego Ismail o trudnych grach oraz kilka innych. Miłego czytania i oglądania.

Czytanki

Filmiki

  • Dziś w sekcji filmiki dwie całe playlisty, materiałów video poświęconych wspaniałym tytułom. Pierwszy z nich to dzienniki developerskie studia Ninja Theory, poświęcone Hellblade – tytuł (w pewnym sensie) rewolucjonizujący branże, a także niezmiernie ciekawy od „kuchni”.
  • Kolejna playlista to materiał przymusowy dla każdego gracza, a szczególnie fanów Wiedźmina. Danny O’Dwyer i seria noclip zabiera się za historię Geralta i całego CDPR. Oglądajcie to kurde!
  • Z każdym kolejnym materiałem o dobrym game designie w serii Dishonored mam jeszcze większą ochotę na sprawdzenia zarówno jedynki i dwójki. Zawsze coś stało mi na przeszkodzie w sprawdzeniu tych produkcji – jak nie Destiny, to Destiny 2….damn you Bungie !
  • Gdy rozmawiamy o misjach fabularnych w FPS-ach lub o serii Call of Duty, o tej misji rozmawia się zawsze w samych superlatywach. Sam pamiętam dokładnie zachwyt każdą minutą skradania się po zniszczonym klęską atomową miasta Prypeć. Nieco gorzej pamiętałem szczegóły samej misji. Jeśli jesteście ciekaw, co wyróżniało „All Ghillied Up” od innych etapów gry, nie musicie wracać do Modern Warfare, gdyż z pomocą przychodzi ten materiał:
  • Mega inspirujący panel z GDC2017 Micka Gordona, twórcy muzyki do DOOM (PS4). Opowiada o tym w jaki sposób generował dźwięki, które dla nas zlane zostały w melodie, a także, co się dzieje, gdy zostawisz w zapisie audio easter eggi, bo przecież NIKT SIĘ NIE DOWIE 😀 Super pokaz. Zobaczcie koniecznie, a zaraz potem marsz do gry, jeśli jeszcze nie graliście.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

Create a website or blog at WordPress.com

Up ↑

%d blogerów lubi to: