Piękne przestworza, brzydka pięść i monetyzacja odpadów – RKP#26

Po eksperymentalnym odcinku wracamy w starym składzie przed mikrofony.

Pewnie niektórzy z was czekają na relację z Gamescom, jednak muszę czekających rozczarować, albowiem w podcastcie jednynie mówię o ogrywanych gierkach na targach w Niemczech. Samą relację zostawiam na tekst, który będę się starał zmieścić z relacją foto we wrześniu na blogu. Poza tym tam na rozgrzewkę kilka mniejszych tematów z ćwierkadła. W końcu Toy dopiero z urlopu wrócił, więc nie ma co szarżować. Miłego!

Link do ściągnięcia odcinka

Agenda odcinka:

1. INTRO (pitch agendy by ToyBlackHat, informacje o podcastcie i o blogu RaczejKonsolowo)

2. W CO GRALIŚMY?

(00:02:57) GAMESCOM 2018 Ace Combat 7: Skies Unknown (PS4) – Germanos

(00:12:32) GAMESCOM 2018 Fist of the North Star: Lost Paradise (PS4) – Germanos

3. TEMATY/NEWSY/PLOTECZKI

(00:21:38) Ocena gry po 30-minutowym demku, ma to sens? – wyszedł w praniu

(00:31:12) Czy wszystko trzeba monetyzować? Pytanie Legvana! #gamedev O dobrej, moim zdaniem, praktyce generowanie revenue już podczas tworzenia gry – dla małych max kilkuosobowych projektów indie. Patreon, sprzedaż niewykorzystanych assetów – ToyBlackHat

(00:51:24) Komentarze z pssite: HDR, rzeczywistość w grach kurwa, bo w realu widać przecież wnętrze zapalonej żarówki. I chmury obok słońca. Czy HDR jest potrzebny? Czy wolimy 60 fps? – ToyBlackHat

4. OUTRO (01:02:19) (hasło na Discord, my w Social Media)

Sound effects used in podcast:
Christian DeTamble – http://therefactory.bplaced.net,
TheMindnauthttps://www.gamedevmarket.net/member/themindnaut/.
http://www.PlayOnLoop.com


Zachęcamy do komentarzy pod wpisem. Serio dawajcie nam znać, co Wam się podoba, co nie w odcinkach. Jesteśmy dopiero na początku drogi z podcastem i prawdopodobnie robimy masę rzeczy „nie tak”. Czekamy na feedback.

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Create a website or blog at WordPress.com Autor motywu: Anders Noren.

Up ↑

%d blogerów lubi to: