DDD – RKP#9

Tajemniczy skrót w tytule? Dziś w agendzie Darkest Dungeon (PS4/PSV) oraz opinia drugiej strony podcastu na temat Tom Clancy’s: The Division (PS4). Czaicie? 🙂

Osoby, które wyłączyły ostatni odcinek z powodu srogiego gadania o Tom Clancy’s: The Division (PS4), powinny czuć się ostrzeżone, że i w tym odcinku sporo czasu poświęciliśmy produkcji Ubisoftu. Wszystko przez to, że ToyBlackHat mnie przekonał do sprawdzenia tytułu i chciałem się odnieść do jego komentarzy z ósmego odcinka podcastu oraz powiedzieć kilka moich uwag o grze. Zanim jednak o niej, to pogadaliśmy chwilkę o niesamowitym indyku, Darkest Dungeon (PS4/PSV), a pod sam koniec odcinka Toy opowie o swoim nowym padzie od Nacona. Miłego słuchania 😉

DDD – RKP#9


Plan odcinka

Przywitanie się

Przedstawienie podcastowiczów:

  • ToyBlackHat
  • Germanos

Ogłoszenia

Sprawy podcastowe:

  • Jesteśmy na iTunes!
  • Słuchajcie nas przez link we wpisie…
  • ….lub kanał RSS dla aplikacji mobilnych…
  • ….a wszystko opisane na stronie podcastu na blogu

Na blogu:

Startujemy

W co graliśmy ostatnio?

  • (00:03:50) Germanos – Darkest Dungeon (PS4)
  • (00:22:09) Germanos – Tom Clancy’s: The Division (PS4)
  • (00:55:25) ToyBlackHat – Playtest: Nacon Revolution Pro Controller v2

Pożegnanie się

  • Zapraszam na blog
  • Gdzie można nas złapać
  • Do usłyszenia

Intro and Outro by Arcade High „Outrun This!”.


Zachęcamy do komentarzy pod wpisem. Serio dawajcie nam znać, co Wam się podoba, co nie w odcinkach. Jesteśmy dopiero na początku drogi z podcastem i prawdopodobnie robimy masę rzeczy „nie tak”. Czekamy na feedback.

2 myśli na temat “DDD – RKP#9

  1. ooo Darkest Dungeon, wyhaczone na jakiejś promocji, pograłem dosłownie chwilę tylko, nie dlatego że odbiłem się od poziomu trudności tylko przeskoczyłem do dużych tytułów, jednak zawdzięczam jednemu z „mądrych zdań” w tej grze powrót i skończenie mojej pierwszej części Dark Souls – „umieranie jest częścią tej gry, jest to normalne i nie powinno się tym przejmować” czy coś w ten deseń – niby oczywista sprawa, ale pozwoliło mi to na nowe świeże i bez frustracji podejście do soulsów. Sama gra jest rewelacyjna, dzięki za podpowiedź, którą wyłapałem w trakcie odsłuchiwania, żeby grindować i lvlować postaci – bo jak narazie to napierałem na kolejne dungeony do przodu 🙂

    O theD już nie będę pisał, chwilowo zamknięty rozdział mojego życia 🙂

    Na koniec jeszcze jedno – jak ułożenie dwóch analogów w różnych miejscach w przypadku xboxowego pada można nazwać naturalnym – jeśli ono jest naturalne tzn że nasze kciuki na każdej dłoni powinny być powyginane w inne strony 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. Jest dokładnie takie zdanie w opisie gry, a ponadto niedaleko niego jest rada od twórców, że DD to gra, w której nieustannie zmagamy się z niemożliwymi przeciwnościami losu…i ta gra dokładnie taka jest ^^ Wczoraj streamowałem próbę pokonania kolejnego bossa, co się udało, ale zapłaciłem za to słoną cenę (choć dostałem niezwykle rzadkiego pucharka 😛 ). Polecam przewinąć bo bossa https://www.twitch.tv/videos/234145558. Gra świetna.

      Brawo KraZ! Walczmy z kaleczącym dłonie młodych Polaków i Polek nienaturalnym krzywieniem kciuków od padów MS! Dość niepełnosprawności! Nasze dzieci! Viv la DualShock!

      Polubienie

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Create a website or blog at WordPress.com Autor motywu: Anders Noren.

Up ↑

%d blogerów lubi to: